پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها ، مراتع و آخیزداری کشور - معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی
معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی

معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی

یکی از معاونت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی بوده که وظیفه خطیر تامین نیرو و تدارک امکانات لازم برای سایر واحدهای اجرایی را بر عهده دارد و به منظور نیل به این هدف با بهره گیری از 3 اداره زیر مجموعه مشغول به فعالیت می باشد.

1) اداره امور اداری و پشتیبانی

2) ذیحسابی و اداره امور مالی

3) طرح و برنامه

اداره امور اداری و پشتیبانی با بهره گیری از واحدهای کارگزینی، دبیرخانه و بایگانی، پشتیبانی و ماشین آلات، خدمات و رفاه به انجام اموری نظیر صدور احکام کارگزینی، تهیه پاسخ های لازم به نامه های واصله و سایر امور مربوطه اشتغال داشته تا در راستای اجرای وظایف محوله به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان و همچنین امور مربوط به مدیریت نیروی انسانی این اداره کل اقدام مناسب و شایسته ای صورت گیرد.

 

 

وضعیت پرسنلی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان

 

ردیف

نوع جذب

تعداد نیرو (نفر)

1

رسمی

277

2

پیمانی

227

3

قراردادی

114

4

مشمول

7

5

روزمزد

55

 

 عملکرد طرح و برنامه اداره کل

 

پیگیری تسهیلات بانکی و معرفی متقاضیان در غالب طرح ها منابع طبیعی و آبخیزداری از قبیل :

ـ کمکهای فنی اعتباری (طرح های زراعت چوب ـ طرح های آبخیزداری ـ طرح های جنگل و مرتع)

ـ پیش بینی و برنامه ریزی طرح های عمرانی و ملی و استانی

ـ پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری

ـ پیگیری توزیع اعتبارات استانی

ـ تبدل موافقتنامه های هزینه ای

ـ پیگیری و اصلاح موافقتنامه های استانی

ـ تبادل موافقتنامه های هزینه ای

ـ پیگیری و اصلاح موافقتنامه های استانی

ـ شرکت در جلسات سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان

ـ شرکت در کمیته فنی نمونه های برتر استان

ـ پیگیری تاسیس صندوق حمایتی از تعاونی های مرتبط با منابع طبیعی استان

ـ شرکت در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی در خصوص تحویل حجمی آب و بهینه سازی مصرف     آب کشاورزی ، منابع طبیعی و آبخیزداری

ـ پیگیری مصوب اصل 44 قانون اساسی

ـ تدوین شاخص های جدید استانی با هماهنگی کارشناسان معاون برنامه ریزی استانداری گیلان

ـ جمع آوری آمار و اطلاعات پیشرفت فیزیکی طرحهای منابع طبیعی از واحد های مربوط و ارائه آن به مراجع ذیصلاح

 

عملکرد کارگزینی:

1 ـ صدور ابلاغ و احکام همکاران

2 ـ انجام امور مربوط به بازنشستگان ـ سهام عدالت

3 ـ انجام امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان

4 ـ جمع آوری و بروزرسانی آمار پرسنلی

5 ـ انجام امور مربوط به آرای دیوان عدالت اداری

6 ـ انجام امور مربوط به تمدید یا تعویض و صدور دفترچه بیمه

 

عملکرد خدمات و رفاه:

1 ـ ارائه خدمات درمانی ( امور مربوط به بیمه همکاران)

2 ـ انعقاد و ارسال آمار قرار داد های بیمه اعم از مازاد تکمیلی

3 ـ عمر و حوادث جمعی

4 ـ پیگیری و جمع آوری اطلاعات همکاران فوت شده بازنشسته و معرفی به سازمان بازنشستگی جهت دریافت غرامت فوت

5 ـ صدور کارت آتیه سازان

6 ـ اسکان همکاران به سایر استانها و کارکنان و مهمانان سایر دستگاههای استانی

7 ـ پیگیری و اخذ سهمیه وام

8 ـ رسیدگی و جمع بندی آماری به امور هزینه های آب- برق- گاز- تلفن
چاپ | ارسال به ديگران  |